1 stycznia 2012 – nowa rzeczywistość na rynku aptecznym

Na jakie zmiany muszą przygotować się producenci leków oraz farmaceuci, a także pacjenci, w związku z nową ustawą dotyczącą refundacji leków? Jak firmy farmaceutyczne powinny przygotować się do tych zmian? Jak zapewnić pacjentom dostęp do leków? Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci firmy IMS Health, specjalizującej się w dostarczaniu informacji dla przemysłu farmaceutycznego i rynku ochrony zdrowia oraz konsultanci GM Solutions, uznanej firmy doradczo szkoleniowej, laureata prestiżowego konkursu Polish National Sales Awards w kategorii Trener Sprzedaży Roku.

W związku ze zmianami, jakie dla firm farmaceutycznym oraz aptek wprowadza nowa ustawa, eksperci IMS Health oraz GM Solutions przygotowali program szkoleniowy zatytułowany: 1 stycznia – nowa rzeczywistość na rynku aptecznym. Jak zarządzać sprzedażą do pacjentów w aptekach? Konferencje poświęcone tej tematyce odbędą się 30 listopada i 5 grudnia br.

Program szkolenia został przygotowany z myślą o potrzebach menedżerów sprzedaży i dyrektorów handlowych firm farmaceutycznych, którzy chcą przygotować swoje organizacje do efektywnego działania w nowej rzeczywistości. Konferencje poprowadzą Jacek Czarnocki, szef działu OTC w IMS Poland, znawca polskiego i międzynarodowego rynku OTC oraz Jacek Czeremużyński, doświadczony menedżer rynku farmaceutycznego i trener w zakresie standardów sprzedaży i zarządzania sprzedażą, finalista konkursu PNSA w kategorii Trener Sprzedaży Roku 2010.

Do udziału w konferencji, która odbędzie się 30 listopada, zgłaszać można się najpóźniej do 29 listopada. Do udziału w konferencji, która odbędzie się 5 grudnia, zgłoszenia przyjmowane są do 2 grudnia br.

IMS Health jest wiodącą na świecie firmą, specjalizującą się w dostarczaniu informacji dla przemysłu farmaceutycznego i rynku ochrony zdrowia. Posiada ponad 50-letnie doświadczenie. Oferuje nowoczesne rozwiązania pozwalające na efektywne zarządzenie informacją, kompleksowe rozwiązania marketingowe zarówno dla rynku leków na receptę jak i OTC, rozwiązania optymalizujące działanie zespołów sprzedażowych, doradztwo i zindywidualizowane usługi przekształcające informacje w wiedzę o rynku – warunek skutecznego działania. www.imspoland.com.pl

GM Solutions specjalizuje się w opracowywaniu i realizacji projektów wdrożeniowych oraz kompleksowych programów rozwoju personelu w ramach czterech specjalizacji: GMS Skills, GMS Leadership, GMS Consulting i GMS Events. Szczególnie bogate doświadczenia GM Solutions zebrała w zakresie optymalizacji i rozwijania organizacji sprzedaży. Zespół GM Solutions tworzą praktycy z wieloletnim doświadczeniem biznesowym i konsultingowym. Z usług GM Solutions korzystają między innymi: Polkomtel, Castrol, Danone, Kompania Piwowarska, Europejski Fundusz Leasingowy, Link4 czy Vattenfall. www.gmsolutions.pl

Scroll to Top
Scroll to Top